سبد خرید خالی است.
محصول و خدمات | تعداد | جمع |
---|
محصول و خدمات | تعداد | جمع |
---|
انتخاب بهترین رنگ برای بنر تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع محصول، هدف مخاطب و احساساتی که میخواهید منتقل کنید. رنگ ها تأثیر قابل توجهی بر احساسات و رفتار مشتریان دارند. به عنوان مثال، رنگ قرمز می تواند حس هیجان و انرژی را ایجاد کند، اما رنگ آبی اعتماد و آرامش را منتقل می کند. همچنین رنگ زرد نیز جلب توجه خوبی دارد و حس شادی و نشاط را می رساند. بنابراین، انتخاب رنگ مناسب می تواند تأثیر بسیاری بر موفقیت یک کمپین تبلیغاتی داشته باشد که باید با توجه به پیام و هویت برند انتخاب شود. به عنوان مثال اگر هدف، تبلیغ محصولات غذایی است رنگ های زنده و شاد می تواند انتخاب بهتری باشد.
آشنایی با روانشناسی رنگ ها کمک می کند تا بتوان استراتژی هایی هوشمندانه برای برندسازی و تبلیغات موثر ایجاد کرد. از مناسب ترین رنگ ها برای بنر های تبلیغاتی می توان به قرمز، سبز، آبی، زرد، سفید، مشکی و نارنجی اشاره کرد. توجه به مخاطب هدف و محبوبیت جنسیتی رنگ ها، فاکتورهایی هستند که در انتخاب رنگ بنر تبلیغاتی اثر گذار هستند. البته تاثیر کیفیت چاپ در بنرهای تبلیغاتی را نباید نادیده گرفت و استفاده از با کیفیت ترین انواع دستگاه چاپ بنر در کنار انتخاب بهترین رنگ، می تواند یک بنر تبلیغاتی اثر گذار برای شما ایجاد نماید.
هر رنگ در تبلیغات، پیامی را به مخاطب منتقل می کند و برای هدفی خاص کاربرد دارد. بنابراین جهت انتخاب بهترین رنگ برای بنر تبلیغاتی، باید ابتدا اهداف را مشخص کرد و سپس بنر را در بهترین چاپخانه مشهد چاپ، به چاپ رساند. از بهترین رنگ ها برای طراحی یک بنر تبلیغاتی با توجه به هدف برند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
رنگ | کاربرد |
سفید | بنرهای تبلیغاتی مربوط به محصولات شوینده و بهداشتی |
آبی | آژانس های گردشگری، شرکت بیمه و محصولات مراقبت پوست |
قرمز | صنایع مواد غذایی مانند رستوران، فست فود و صنعت لباس |
سبز | بنر تبلیغاتی محصولات مرتبط با محیط زیست و ارگانیک |
زرد | تبلیغات خدمات پست و ارسال کالا و صنعت حمل و نقل |
مشکی | رنگ مناسب بنر تبلیغاتی محصولات لوکس و خودروهای لاکچری |
نارنجی | تبلیغ محصولات صنعت غذایی و ورزش |
سفید از تاثیر گذارترین رنگ ها محسوب می شود و نمایانگر المان هایی چون صلح، صداقت و آرامش است. استفاده از رنگ سفید در کمپین های تبلیغاتی، مفهوم کیفیت برتر و لوکس بودن را به همراه دارد. دقت شود که سفید رنگی خنثی است و به تنهایی استفاده نمی شود. برای یک طراحی زیبا، بهتر است آن را با رنگ های مکمل ترکیب کرد. معمولا برای طراحی بنرهای تبلیغاتی مربوط به محصولات شوینده و بهداشتی از رنگ سفید استفاده می شود.
قرمز یک رنگ جذاب، انرژی بخش و اشتها آور است و برای برانگیختن حس هیجان و کنجکاوی مخاطب کاربرد بسیاری دارد. استفاده از رنگ قرمز در طراحی بنرها، بهترین ترفند برای جلب توجه می باشد، به همین دلیل این رنگ تاثیر گذاری بالایی در افزایش فروش دارد.
رنگ قرمز برای بنر تبلیغاتی صنایع مواد غذایی از جمله رستوران ها و فست فودها و صنعت لباس انتخاب مناسبی است. همچنین از ترکیب قرمز با مشکی و طلایی در طراحی بنرهای تبلیغاتی مربوط به لباس زیر زنانه، افزایش چشمگیری در فروش ایجاد می شود.
بهترین رنگ برای ایجاد حس امنیت و جلب اعتماد مشتری انتخاب رنگ آبی است. به همین دلیل است که شرکت های بزرگی چون سامسونگ، اسکایپ، توییتر و لینکدین از این رنگ در طراحی بنرهای تبلیغاتی خود استفاده کرده اند. استفاده از پالت رنگی آبی برای ساخت بنرهای تبلیغاتی صنایع زیر انتخابی مناسب است:
از مهم ترین برندهایی که رنگ سبز را انتخاب کرده اند می توان به: اندروید، لاگوست و اسپاتیفای اشاره کرد. سبز نماد رشد، پیشرفت و ثروت است. این رنگ به دلیل ارتباط با طبیعت، احساس آرامش، امید و حیات را منتقل می کند. رنگ سبز بهترین انتخاب برای بنر تبلیغاتی محصولات مرتبط با محیط زیست و ارگانیک می باشد.
زرد تداعی کننده انرژی، شادی و ثروت است. رنگ زرد مانند قرمز، خیلی سریع توجه مخاطب را جلب می کند. کاربرد رنگ زرد در طراحی بنر، کاتالوگ، لوگو و ... می باشد. البته باید توجه داشت استفاده زیاد از این رنگ چشم مخاطب را اذیت می کند، به همین دلیل بهتر است به عنوان رنگ غالب در طراحی بنر استفاده نشود. برای حفظ تعادل در رنگ زرد، بهتر است آن را در ترکیب با سیاه یا آبی به کار برد. در تبلیغات خدمات پست و ارسال کالا و صنعت حمل و نقل، انتخاب این رنگ می تواند بهترین باشد.
مشکی بیانگر جسارت، پیچیدگی، تسلط مدرن بودن است. در پارامترهای بصری، حس قدرت و اقتدار را منتقل می کند و باعث جذب بیشتر مشتری می شود. مشکی بهترین رنگ برای بنر تبلیغاتی محصولات لوکس و خاص، خودروهای لاکچری و محصولات مرتبط با رهبری و مدیریت است.
نارنجی رنگی پر انرژی و جذاب و نمادی از خلاقیت و شادی است. استفاده از این رنگ مخاطب را به خرید محصول یا خدمات ترغیب می کند. رنگ نارنجی برای تبلیغ محصولات صنعت غذایی و ورزش، انتخاب مناسبی است.
برای تاثیرگذاری بیشتر در جلب توجه مخاطب، استفاده از ترکیب رنگ های مکمل و متضاد را نباید فراموش کرد. از بهترین ترکیب های رنگی موثر در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
رنگ ها ابزاری قدرتمند در حوزه بازاریابی و تبلیغات هستند که اثرگذاری مستقیم روی مخاطبان دارند. اگر رنگ ها در طراحی بنرهای تبلیغاتی به درستی انتخاب شوند، می توان توجه مشتری را جلب کرد و او را برای استفاده از محصول یا خدمتی خاص ترغیب نمود. به عنوان مثال، برای تبلیغ در موضوعاتی چون حراج یا تخفیف و یا وسایل بازی کودک که نیاز به ایجاد حس هیجان و انرژی دارند، از رنگ های گرم استفاده می شود. در مقابل برای تبلیغ در موضوعاتی مانند بیمه یا بانک و انتقال حس آرامش و اعتماد، رنگ های سرد در اولویت هستند.
انتخاب رنگ جهت طراحی بنر با هدف افزایش توجه و تاثیر آن روی مخاطب انجام می شود. برای خلق یک اثر جذاب باید سه اصل را در این انتخاب مدنظر قرار داد:
با توجه به اینکه رنگ ها القا کننده احساسات و پیام های مختلف به مخاطب هستند و برای هدفی خاص ایجاد می شوند، اولین گام برای انتخاب رنگ موثر یک بنر، تعیین هدف است. به عنوان مثال زمانی که هدف ایجاد انگیزه در مخاطب است، رنگ های زرد، قرمز، سبز، آبی، بنفش، طلایی و یا ترکیبی از آن ها می تواند در انتقال این حس موثر باشند.
اصل دیگر انتخاب رنگ مناسب و سازگار با رنگ برند است که انتخاب صحیح آن می تواند تاثیر مثبتی در دیدگاه مشتریان داشته باشد.
جهت انتخاب رنگ مناسب بنر تبلیغاتی که مخاطب هدف آن یک گروه جنسیتی خاص هستند باید به این موضوع توجه داشت که مردان و زنان بیشتر به چه رنگ هایی علاقه دارند. به عنوان مثال، آبی و سبز رنگ منتخب هر دو گروه است. در حالی که محبوبیت بنفش بین خانم ها بیشتر و در بین آقایان کمتر است. بر اساس نتایج یک تحقیق، بنفش، سبز و قرمز اولویت انتخاب خانم ها و آبی، سبز و مشکی انتخاب های اول آقایان هستند.
رنگ ها در بنر تبلیغاتی نماینده اهداف و هویت یک کسب و کار هستند. رنگ می تواند باعث برانگیخته کردن احساسات افراد و تصمیم گیری در آن ها شود. انتخاب بهترین رنگ برای بنر تبلیغاتی به جلب توجه مخاطب و فروش بیشتر محصولات کمک زیادی می کند. به شرط دانش روانشناسی رنگ ها و توجه به اصولی مانند هدف تبلیغاتی، تناسب رنگ با برند و تفکیک جنسیتی رنگ ها می توان بنری با جذب بیشترین تعداد مخاطب طراحی کرد. شهر چاپ آنلاین متناسب با هویت کسب و کار از رنگ های سفید، قرمز، آبی، سبز، زرد و مشکی برای چاپ بنر های تبلیغاتی شما با بهترین کیفیت استفاده می کند.
آدرس دفتر مرکزی : مشهد، چهارراه خیام، خیابان بیستون
بیستون 6، پلاک 1، طبقه اول، واحد 3
آدرس چاپخانه : بلوار شهید صادقی (سازمان آب)،
بین شهید صادقی 16 و 18
تلفن تماس : 05191002434
روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 16
پنج شنبه ها از 8 الی 14