سبد خرید خالی است.
محصول و خدمات | تعداد | جمع |
---|
محصول و خدمات | تعداد | جمع |
---|
لوگوها به عنوان نمادهای بصری برندها نقش مهمی در شناساندن و متمایز کردن کسب وکارها ایفا می کنند. انواع مختلفی از لوگوها وجود دارد که هر کدام بر اساس هدف و نوع برند توسط بهترین طراحان لوگو ایران، طراحی می شوند. از رایج ترین انواع لوگو می توان به لوگوتایپ، لوگو تصویری، لوگو انتزاعی، لوگو مسکات، لوگو امبلم، لوگو ترکیبی و لوگو مینیمال اشاره کرد که هزینه طراحی لوگو برای هر کدام متفاوت می باشد.
لوگو نمایانگر برند بوده و یک ابزار ارتباطی قدرتمند است که در ذهن مخاطب ماندگار می شود. از جمله انواع مختلف لوگو که ارتباط مستقیم با درآمد طراحی لوگو دارند عبارتند از:
لوگو تایپوگرافی بر پایه فونت ها طراحی می شود و بسیاری از طراحان آن را به صورت دستی طراحی می کنند. در طراحی لوگو تایپوگرافی، تمرکز اصلی طراح بر روی نام کامل تجاری است. از جمله نکات مهم در طراحی لوگو تایپوگرافی این است که، طراح باید به خوبی بر مسائل آناتومی حروف، پیوستگی در طراحی و حتی کالیگرافی مسلط باشد تا بتواند با هارمونی و هماهنگی درست، لوگویی منسجم و زیبا خلق کند. لوگو تایپوگرافی برای شرکت هایی که دارای نام مختصر، خاص و متفاوت هستند، بسیار مناسب خواهد بود. لوگوهای کوکاکولا و گوگل نمونه های بارزی از لوگوهای تایپوگرافی هستند.
لوگو تصویری بر پایه یک تصویر گرافیکی طراحی می شود. این سبک شامل آیکون ها و تصاویر های گرافیکی مختلف است و حق انتخاب های بیشتری را در طراحی به کارفرما و طراح می دهد تا بتوانند به مفهوم سازی و زیباسازی لوگو بپردازند. این نوع لوگو با استفاده از اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود و برای شرکت هایی که می خواهند تصویری ماندگار از کسب و کار خود در ذهن مخاطب ایجاد کنند، بسیار مناسب می باشد. لوگوهای تصویری جزو رایج ترین لوگوهای موجود در دنیا هستند. به عنوان مثال می توان از لوگوهای شرکت های بنز، توییتر و اپل به عنوان لوگوهای طراحی شده در سبک تصویری نام برد.
لوگو انتزاعی یک نوع خاص از لوگوهای تصویری هستند که به جای تصاویر قابل درک مانند سیب در لوگوی اپل یا پرنده در لوگوی توییتر، از یک یا چند فرم و شکل انتزاعی استفاده می کنند تا پیام کسب و کار به شکلی متفاوت و زیباتر به مشتری منتقل شود. لوگوهای انتزاعی این امکان را می دهند که تصویری واقع گرایانه، زیبا و منحصر به فرد از برند خود ایجاد کنید. لوگوهای شرکت های آدیداس و پپسی نمونه هایی از لوگوهای طراحی شده به سبک انتزاعی هستند.
لوگو مسکات یک شخصیت است که نماینده کسب وکار شما خواهد بود. این شخصیت می تواند انسان، حیوان یا حتی یک شیء باشد. لوگوهای مسکات اغلب به دلیل سبک کارتونی و رنگارنگ خود، برای شرکت هایی که به دنبال ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی، به ویژه در ارتباط با کودکان و خانواده ها هستند، بسیار مناسب است. از نمونه لوگوهای معروف مسکات می توان به لوگو KFC (کلنل ساندرز)، چیتوز (یوزپلنگ چیتوز) و چاکلز اشاره کرد.
لوگو ترکیبی، از ترکیب لوگوتایپ و لوگو تصویری ایجاد می شود. طراحی این نوع لوگو به دلیل پیچیدگی های ناشی از ترکیب دو عنصر مجزا، نیازمند زمان بیشتری است. در لوگوهای ترکیبی، تصویر و نوشته می توانند روی هم قرار گرفته یا در کنار یکدیگر باشند. همچنین می توان با استفاده از خلاقیت، از تلفیق تصویر و نوشته، یک تصویر مستقل ایجاد کرد. لوگوهای ترکیبی برای شرکت هایی مناسب هستند که به طرح های تصویری و تایپوگرافی منحصربه فرد برای استفاده در موقعیت های مختلف نیاز دارند. نمونه های معروف از لوگوهای ترکیبی شامل کینگ برگر، چیپس دوریتوس و لاکوست هستند.
لوگو امبلم از یک نوشته یا فونت که درون یک شکل یا آیکون قرار گرفته، تشکیل شده است. این سبک از طراحی، تصاویر فانتزی زیبایی را برای کسب وکار ایجاد می کند. لوگوهای امبلم به دلیل جذابیت بصری و خاص بودن، تاثیر قابل توجهی روی مخاطب دارند و می توانند به خوبی کسب وکارهایی که به دنبال ایجاد تاثیری ماندگار هستند را معرفی کنند. از جمله لوگوهای امبلم می توان به لوگو هارلی دیویدسون و لوگو استارباکس اشاره کرد.
لوگو مینیمال بر ارائه مفهوم با حداقل عناصر تاکید دارد. در این سبک از طراحی تلاش بر این است که با ساده ترین شکل ممکن، یک لوگوی متناسب و زیبا برای یک کسب وکار طراحی شود. نمایش هویت و ارزش های کسب وکار به سریع ترین شکل ممکن و ماندگاری بالا، از مزایای طراحی لوگو به سبک مینیمال است. لوگو نشنال جئوگرافیک، نمونه ای شناخته شده از یک لوگو مینیمال محسوب می گردد.
لوگو سه بعدی با استفاده از قواعد پرسپکتیو و بعد عمق، جذابیت بصری بیشتری به طرح می بخشد. در این سبک یک لوگو تصویری یا تایپوگرافی می تواند به یک طرح سه بعدی تبدیل شود. همچنین می توان از ترکیب لوگو تصویری و تایپوگرافی سه بعدی برای طراحی یک لوگو استفاده کرد. طراحی سه بعدی به طراح این امکان را می دهد تا با استفاده از نور، سایه و بافت، طرحی به یاد ماندنی ایجاد کند. لوگوهای سه بعدی به دلیل جذابیت بصری بالا به خوبی توجه مخاطبان را جلب می کنند.
لوگو به عنوان هویت بصری یک برند، نقش حیاتی در به یاد ماندن و شناخت آن ایفا می کند. انتخاب نوع لوگو بستگی به ماهیت کسب وکار، مخاطبان هدف و پیام برند دارد. به طور کلی لوگوها را می توان به چند دسته اصلی لوگوتایپ، لوگو تصویری، لوگو انتزاعی، لوگو مسکات، لوگو امبلم، لوگو ترکیبی و لوگو مینیمال تقسیم کرد. چاپخانه آنلاین شهرچاپ با استفاده از انواع سبک طراحی لوگو، برای کسب و کار شما لوگو منحصر به فرد و زیبایی طراحی خواهد کرد تا بتوانید آن را در تمام اوراق اداری خود به چاپ برسانید.
آدرس دفتر مرکزی : مشهد، چهارراه خیام، خیابان بیستون
بیستون 6، پلاک 1، طبقه اول، واحد 3
تلفن تماس : 05191002434
روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 16
پنج شنبه ها از 8 الی 14