سبد خرید خالی است.
| محصول و خدمات | تعداد | جمع |
|---|
| محصول و خدمات | تعداد | جمع |
|---|
کاتالوگ و بروشور دو ابزار کاربردی برای تبلیغات است که تفاوت هایی مانند میزان حجم اطلاعات، نوع کاربرد، مخاطب هدف و نحوه توزیع دارند. از این رو کسب و کارها با بررسی تفاوت کاتالوگ و بروشور و زمان های مناسب برای استفاده از هر یک از آن ها راحت تر می توانند بهترین گزینه را برای تبلیغات خود انتخاب کنند. اگر ساکن شهر مشهد هستید، با مراجعه به بهترین چاپخانه مشهد می توانید انواع بروشور و کاتالوگ را با بهترین کیفیت ممکن سفارش دهید.

کاتالوگ یک سند چاپی جامع است که از آن برای معرفی گسترده و دقیق محصولات یا خدمات یک شرکت استفاده می کنند. کاتالوگ ها دارای تصاویر با کیفیت بالا، توضیحات کامل، ویژگی ها، مشخصات فنی، قیمت ها و اطلاعات تماس هستند. این ابزارها عمدتا متشکل از چندین صفحه هستند و گاهی اوقات به ده ها یا حتی صدها صفحه نیز می رسند. کاتالوگ ها باید به صورت دائم بروزرسانی شوند تا اطلاعات جدید و لازم در مورد محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه دهند.
به عبارتی می توان گفت که هدف اصلی از انتشار کاتالوگ، ارائه اطلاعات جامع و دقیق به مشتریان است تا به این ترتیب با دانش کافی برای خرید از محصولات یا خدمات، تصمیم گیری کنند. در واقع مشتریان با استفاده از این اطلاعات می توانند محصولات را به طور دقیق مقایسه کنند و بهترین گزینه را انتخاب نمایند. کسب و کارهایی که محصولات و خدمات متنوعی دارند، مانند فروشگاه های بزرگ، شرکت های تولیدی و صنعتی، معمولا از کاتالوگ ها استفاده می کنند.

بروشورها نوعی سند تبلیغاتی کوچک هستند که برای معرفی یک محصول خاص یا یک مجموعه محدود از محصولات طراحی می شوند. بروشورها بر خلاف کاتالوگ ها اطلاعات مختصر و مفیدی را به صورت خلاصه در مورد ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات ارائه می دهند. این ابزار تبلیغاتی اغلب به صورت تاشو در چاپ بروشور در مشهد طراحی می شود و طراحی های جذاب و رنگارنگی دارد که موجب جلب توجه مشتریان می شود. هدف اصلی استفاده از بروشورها، ارائه اطلاع رسانی کلیدی و سریع به مشتریان و جلب توجه آن ها است. از بروشورها عمدتا در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، رویدادهای تبلیغاتی و جلسات حضوری استفاده می کنند. بروشور تبلیغاتی به علت اندازه کوچک و وزن سبکی که دارد، به سادگی قابل حمل است و مشتریان می توانند به راحتی آن را به همراه داشته باشند.
کاتالوگ و بروشور تفاوت هایی زیادی دارند که شامل موارد زیر است:


با توجه به فرق کاتالوگ و بروشور انتخاب اصولی یکی از آن ها برای اهداف تبلیغات و بازاریابی کسب وکارها بسیار حائز اهمیت است. در موارد زیر بهتر است که از کاتالوگ محصول استفاده شود:
|
مشخصات |
بروشور |
کاتالوگ |
|
تعداد صفحات |
کمتر از 5 صفحه |
بیشتر از 5 صفحه |
|
حجم سفارش |
کم و دلخواه |
زیاد |
|
حجم اطلاعات سفارش |
کم و دلخواه |
انبوه و گسترده |
|
مخاطب هدف |
شرکت های کوچک یا تک محصول |
شرکت های بزرگ و برند |
|
زمان آماده سازی سفارش |
کمتر |
بیشتر |
کاتالوگ و بروشور دو ابزار کاربردی و مهم در بازاریابی و تبلیغات هستند که تفاوت هایی مانند حجم اطلاعات، مخاطبان هدف، طراحی ساخت و تولید توزیع دارند. با شناخت فرق کاتالوگ و بروشور و انتخاب صحیح میان آن ها می توان با تبلیغات هدفمند مشتریان بیشتری را جذب نمود. از این رو کسب و کارها با توجه به نوع محصولات یا خدمات، مخاطبان هدف و استراتژی بازاریابی، باید بهترین گزینه را میان این دو انتخاب کرده و در یک چاپخانه آنلاین معتبر به چاپ برسانند.
آدرس دفتر مرکزی : مشهد، چهارراه خیام، خیابان بیستون
بیستون 6، پلاک 1، طبقه اول، واحد 3
تلفن تماس : 05191002434
روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 16
پنج شنبه ها از 8 الی 14
تبلیغات در سایت(خارج از ساعت کاری)
09364257755